dimecres, 5 de novembre del 2008

"Lo negre i les pataques"

El matí s'aixeca tapat, han estat dies de pluja i els meteoròlegs encara diuen que estarem uns quants dies així. Et prepares la dutxa, ni molt freda ni molt calenta. T'ensabones amb la quantitat exacta de gel mentres sentes un soroll a la ràdio.
T'aixuges el cabell, més que res per treure't la humitat perquè el constipat passi de llarg, amb aquell soroll tant característic del secador mentres continues sentit el soroll de la ràdio. Te vestixes entre lo cuarto i la cuina, mirant de que no se cremin les torrades d'aquell pa tant dolent i que no s'assembla res en lo que feia lo papa, però aixó no és lo poble i t'aguantes. Me faig un got de suc de mandarines que me va donar la mama, mentre continuo sentit un soroll a la ràdio. La tanco mentre vaig al menjador.
Poso la tele mentre m'assento i começo a esmorzar. Me surt lo Cuní (argggg) "com pot ser si encara no són les vuit??" "m'he equivocat de canal", penso mentre agafo el mando i poso lo canal del 3/24. Torna a sortir el mateix "carai, ara no sabré quina temperatura tinc i quina en fa a Móra". Acabo d'esmorzar i deso el plat i el got a la cuina. Tanco la tele, em poso l'anorac i marxo a buscar l'autobús.
Fa frescor però dalt del bus s'està bé. L'autobussero té posada la ràdio i continuen parlant del mateix.
Arribo d'hora a l'escola. Dóno el bon dia a les companyes i em preparo la feina que farem al matí. Els nens i nenes entren, es posen la bata, són pocs i n'hi ha molts de malalts. Estan tranquils i comencen a jugar. N'hi ha una que tot jugant amb una nina em diu: "aquest nino negre s'ha menjat totes les patates".

1 comentari:

xavi ha dit...

Si la xiqueta t'ha dit "lo" negre..serà que la estas ben influenciant :D